ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:42
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:42
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:42
زِ تلخ گوییِ من عیشِ عالمی تلخ است
به بوسهای چه شود گر مرا دهان بندی؟
[صائب تبریزی ]
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:42
واضحه که هر آدمی مرکز جهان خودشه. من مرکز جهان خودمم و تو هم مرکز جهان خودتی. این منطقی و غیرقابل اجتنابه.
حالا اینکه کسی که مرکز جهان خودشه، به کس دیگه ای القا کنه که نقطه پرگار وجودشه، یعنی حرف بیخود زدن، یعنی از بازه ی منطق خارج شدن. یعنی رفتن به سراشیبی تند احساسات. یعنی سقوط ناگزیر رابطه و در نهایت شنیدن یا گفتن: "من برات هیچی نیستم."
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:42
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:42